Strikkegarn

Hvor finder man billigt strikkegarn?

Du får i denne oversigt nedenfor, det store forkromede overblik over, hvor du finder noget af det bedste strikkegarn og desuden billigt strikkegarn – på nettet. Vi synes det handler både om kvalitet og om pris når det kommer til strikkegarn. Derfor tager vi udgangspunkt i værdi for pengene for garn og strikkegarn, når vi anbefaler butikker.

Elmely Design – Køb garn til armstrik og meget andet

Elmely Design har de fineste kæmpegarn og garn til armstrik og strik med store strikkepinde. I butikken online, finder du endvidere også de sødeste hækle -og strikkekits.

Se på Elmely Design og se om der skulle være noget – KLIK HER – Gå til Elmely Design – Klik her

Ecoknitting – Blødt økologisk og bæredygtigt garn – det grønne valg!

Et super fint udvalg af både økologisk og bæredygtigt strikkegarn mm. Hos Ecoknitting finder man mange flotte strikkekits – både til børn og voksne til en lav pris. Til trods for at garnet er økologisk, er prisniveauet holdt rigtig fornuftigt, hvor langt de fleste kan være med. En nyskabende garn shop, der afgjort er et besøg værd, hvis man går lidt op i økologi og / eller bæredygtighed.

Økologisk garn fremstillet efter de økologiske / bæredygtige foreskrifter. Blandt andet er der ikke brugt unødige kemikalier eller unaturlige farvestoffer. Kom til økologisk garn og flotte strikkekits HER – På Ecoknitting

Billigt garn, hæklenåle strikkepinde mm. hos Rito.dk

Rito er en garn og hobby webshop, som i høj grad fokuserer på at have mange gode forskelligt garn til meget lave priser. Derfor finder du rigtig meget kvalitets garn til billige penge, til brug til mange forskellige projekter. Deres forsendelsespriser starter fra kun 25 kroner, og desuden fås gratis fragt hvis man køber for over 399 kroner.

Du finder billigt garn på tilbud hos Rito LIGE HER Se garntilbud hos Rito – Klik her

Super billigt kvalitets garn fra bl.a. Drops på Strikkes.dk

Strikkes er nok ikke den største strikkebutik, men de har nogle virkelig billige priser på det garn. Derfor kan det være en god ide at undersøge om du kan få garnet billigere her, inden du køber det hos en af de andre garnbutikker. Især hvis du er ude efter Drops strikkegarn, så ville vi helt klart også tage et kig forbi efter tilbud på Strikkes.

Du finder deres tilbud og udsalg på garn LIGE HER Se garntilbud hos Strikkes – Klik her

Garnladen – Håndarbejds outlet webshop til gode priser

På Garnladen finder du garn, som man ikke lige umiddelbart finder andre steder. Blandt andet har de et pænt udvalg af det mega bløde merinould fra forskellige gode mærker. Garnladen sælger samtidig også strikketilbehør, samt en hel del opskriftshæfter.

Kig ind forbi Garnladen, og se hele deres udvalg der– Gå til Garnladen lige HER – Klik her

Find billigt garn og garntilbehør på nettet

Du finder helt basalt rigtig billigt garn på alle disse sider ovenfor, men selvfølgelig er der også andre sider. Se vores oversigt over alle aktuelle udsalg og tilbud her. Du finder i denne oversigt, lynhurtigt billigt strikkegarn – ved at benytte vores forside eller udsalgs side! Vi har nemlig samlet noget af det allerbedste og billigste til dig!

Billigt strikkegarn på Garn-Tilbud.dk